Elektrodebilita

Napsal
Sdílet článek
Možná jste si všimli, že ve čtvrti, kde bydlí střední třída, (ke které se řadím i já), se mnoho elektromobilů nenachází. Za to v předražených domech pro zbohatlíky, či jejich dospělé děti, tam je naleznete.

Kromě Audi, BMW, Mercedesů a Volv na spalovací motory, stojí vždy před domem jeden elektromobil. U těch dražších domů Tesla, jinde různé další značky. Co to znamená? Že se elektromobilitou rozevírají nůžky mezi vyvolenými a ekonomicky upadající střední třídou.

Pokud Ursula van der Leyen, předsedkyně Evropské komise, umanutě tvrdí, že do roku 2035 musí zmizet auta na spalovací motory, tak vlastně říká, že v tu dobu tu nastane nový feudalismus. Vyvolenci, jako dřívější šlechta budou jezdit v kočárech (elektromobilech) a kmáni, ostatní společnost, budou uvázáni jako nevolníci k rodné hroudě.

To jsou sociální aspekty levicových plánovačů lepších zítřků, vyznavačů nového náboženství Green Deal. Mimochodem, nevím ovšem, co je na tom levicového, když tíha tohoto pomýleného experimentu dopadne na střední a nižší třídy. Je to nařízeno shora, tak jako ostatně všechny neomarxistické záležitosti.

A teď k praxi. Dokážete si představit elektromobilní TIRáky a náklaďáky, včetně užitkových zemědělských i jiných strojů? Dokážete si představit elektromobilní vojenská, zvláště obojživelná vozidla, která nyní zachraňovala lidi v zatopených oblastech Německa? Všechna tato vozidla znečišťují ovzduší nejvíce.

Spočítal vůbec někdo, jak unese evropská energetická síť obrovský nárůst spotřeby el. proudu? Bude třeba v Německu či Rakousku, kde je zakázaná jaderná energetika a upouští se od elektráren na uhlí, dostatek zdrojů el. energie.

A to už nemluvím o cestování třeba do Chorvatska, kdy elektromobil ujede nanejvýš 500 km a nabíjení není otázkou pěti minut jako tankování u normálních aut. Navíc, kolik bude muset být nabíjecích stanic, když jiná auta než ta el. pohon nebudou tolerována a nabíjení trvá tak dlouho.

A tak mi napadá myšlenka, jestli to vlastně není účel, znemožnit lidem cestovat, znemožnit lidem svobodný pohyb. Že by v hlavách vyznavačů Green Deal byla vzorem Severní Korea, kde mohou mít auta jenom straničtí funkcionáři? Čili vyvolení.

A myslíte, že vzhledem k těmto neomarxistickým myšlenkám, ekonomicky zruinovaná EU bude moci konkurovat ostatnímu světu, který na nějaký Green Deal kašle?

Nejenom v důsledku přístupu k řešení pandemie, ale i důvodu záchrany střední třídy, jsme se my, Rozumní, rozhodli kandidovat na kandidátkách Aliance pro budoucnost, která zajistí dostatečnou propagaci myšlenky a hlavního mota Rozumných “Normálně pracovat, normálně žít”. Paradoxem je, že za záchranu středních a chudších vrstev bojuje pravicová strana.

Těm moderním levicovým, jakoby neleželo v hlavě blaho lidí, ale naopak nějaký imaginární projekt, který bude tak jako všechno, co nevzešlo z praxe, za čas odložen jako pomýlený.

Za čas se ukáže, že tolik propagovaná a nařizovaná elektromobilita je vlastně elektrodebilitou.

 

  • Petr Hannig

 

(Visited 245 times, 1 visits today)
Sdílet článek

One comment

  1. Dokonce, už i na mainstreamu píší o tom, že Německo a Francie se vyjadřují k zelené myšlence EU, že je to prakticky neproveditelné, že je to utopie a že ukládání energie v bateriích není cesta.

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *