Když zastánci absolutní totality v režii Bruselu demonstrují za nezávislost veřejnoprávní ČT0,09

Napsal
Sdílet článek

Dnes jsem narazila na tento článek, v němž se píše o tom, že údajně demonstrovala nám všem dobře známá sebranka, která je sama nepokrytým zastáncem velmi totalitních praktik, vlády jedné názorově ukotvené Národní fronty, i když pod různými “hlavičkami”. Nevím, zda si z nás dělají tito šašci legraci nebo ty proslovy “o nezávislosti ČT” myslí vážně. Nic takového u nás dlouhé roky, ne-li desetiletí, neexistuje. ČT0,09 slouží výhradně prosazování jedné jediné ideologie, kterou také nepokrytě propaguje. To by ostatně nevadilo, neboť třeba u Novy také pozorný divák nepochybuje, že k jejich oblíbencům patří Piráti a TOP0,09. Jenže Nova je soukromá TV, tak ať si propaguje koho chce.

Tytéž strany ovšem zcela nepokrytě podporuje a dokonce i propaguje jednostranná a propagandistická ČT, která si absolutně ničím nezadá s bývalou ČST. U té to ale sakra vadí, neboť toto médium je placené z výpalného, jež jsme nuceni posílat skutečně všichni, tedy i my, kdo s jejich “světonázorem” nesouhlasíme. Náš pohled na svět je ovšem v tomto médiu zcela zapovězen a pokud se už náhodou objeví politik, prezentující euroskeptické a konzervativní názory, je nějakým uvědomělým úderníkem z řad moderátorů ČT umlčován či dehonestován, případně jsou mu vnucovány úplně jiné názory, tedy názory onoho aktivistického úderníka, jehož zadáním je politika “jedné strany” – rozuměj, té “bruselské” či “liberální”.

Nyní trošku odbočím a popíšu vám jeden svůj zážitek, který jasně ukázal, za koho ČT “kope”. Hovořila jsem už někdy po parlamentních volbách s asi osmdesátiletým důchodcem, který volil Piráty. Divila jsem se, proč právě Piráty. Pak z něj vylezlo, že je doporučovali v ČT. Samozřejmě tam nejspíš neřekli “volte Piráty”, ale podprahově dokázali tuto pobočku Antify patřičně zpropagovat tak, aby na jejich agitku naletěl i každý lehce manipulovatelný člověk. Nejinak to sice činí i jiná mainstreamová média, bohatě dotovaná z EU, ale  – znovu opakuji – ta si nemusíme platit.

Paradoxní je, že demonstranti se nijak netají tím, že demonstrovali za totalitu pod rouškou jedné jediné názorové platformy, neboť jim vadí členové Rady ČT, kteří s jejich názory nesouzní. Členové, kteří si dovolili upozornit na jednostrannost a tendenčnost média, které si nemůže něco podobného dovolit, nicméně ve skutečnosti si podobné praktiky dovoluje dnes a denně.

Jeden jediný přípustný názor, který propaguje tato angažovaná aktivistická úderka, je jen další ukázkou nastupující orwellovské totality, jež se svými praktikami vůbec nijak netají. Pod pláštíkem “boje za nezávislost veřejnoprávních médií” bojují za pokračování jednostrannosti, plné závislosti na jedné jediné názorové platformě (mimochodem, pochybuji, že by v ČT akceptovali moderátora – euroskeptika) a pokračování orwellovské propagandy jednoho jediného “správného” vidění světa.

A je paradox, že si k tomu zvolili dnešní datum, kdy jsme před 31 lety v ulicích žádali také názorovou a politickou pluralitu, kterou by chtěla právě tato totalitní sebranka zcela zakázat a zavést vládu jedné strany, jednoho názoru a jedné jediné přípustné ideologie. Ostatně, dnes už je nám jasné, oč v tom listopadu 1989 skutečně šlo. Od začátku se jednalo pouze o zavedení nové globální totality.

Na závěr jen dodávám, že dokud bude ovládat Krkavčí hory sebranka, která tam dlí i v současné době, prosazujíc jeden jediný názor v lajně Bruselu, nebude možné o nějaké nezávislosti hovořit ani náznakem. Pokud by zrušili výpalné, pak by jejich nepokrytý aktivismus nikdo neřešil. Ale nyní, když vymáhají peníze i po lidech, kteří s jejich “světonázorem” nesouhlasí, by si podobné praktiky dovolovat neměli. Ale to, že si ještě někdo dovolí za udržení těchto totalitních praktik demonstrovat, je absolutní nehoráznost. O to větší, že se zaštiťují nezávislostí, která v případě ČT nikdy neexistovala!!

 

 

(Visited 144 times, 1 visits today)
Sdílet článek

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *