Nová profese?

Napsal
Sdílet článek

Blesk. CZ Zprávy 11.7.2020 – z článku

Jedna z našich pojišťoven při náboru pracovníků pro své call centrum zmiňuje i nový benefit, umožnění volného chození na WC.

Na záchod můžu kdykoliv.“

Tak zní hlavní sdělení, které obsahuje náborový leták oné pojišťovny. Stejnou reklamu umístila na svůj facebookový profil. A tam se začaly dít věci! Mnoho lidí reagovalo pohoršeně. „Jít se vyčůrat jako benefit?“ Šokující!!!!!

„Také nás to šokovalo“, říká pojišťovna. Prý, podle ní, bylo hlavním cílem upozornit, že v některých (jiných) call centrech skutečně k omezování vykonávání potřeby dochází.

Co na to šéf odborů Josef Středula?

„Tato nevkusná reklama odhaluje skutečnost, jak to chodí jinde a proč se call centrům říká mezi lidmi CALLCENTRÁTY. Podle nás jednoznačně nepřijatelné. „

Poslední věta ve zmiňovaném článku.

Samozřejmě ale zaměstnanci by návštěv záchodů neměli zneužívat, jelikož doba strávená na nich se posuzuje jako výkon práce. Zaměstnavatel má navíc právo u nepřetržitých provozů požadovat, aby odchody na WC byly předem hlášeny a pracovník mohl být dočasně vystřídán.

——

Každý ať si článek pojme jak chce. K zamyšlení, k pousmání?

Já obojí plus navíc mě ještě napadla zcela nová profese WC STŘÍDAČ.

  • Majka Dubová
(Visited 111 times, 1 visits today)
Sdílet článek

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *